Asiakaspalautukset

Täältä löydät ohjeet asiakaspalautuksia varten.

Asiakaspalvelun yhteystiedot

Arkisin klo 9–17 044 36 33601 ja asiakaspalvelu@bodyaction.fi


Jos jostain syystä päädyt palauttamaan tilauksen toimi seuraavasti.

Palautuslomakkeen voit tulostaa tästä.

Muutama tärkeä pointti.

  1. Palauttaminen on helppoa

  2. Palauttaminen on ilmaista kun teet asiakaspalautuksen

  3. Palauttaminen tapahtuu aina Postin kautta

  4. Asiakaspalvelu auttaa aina ongelmatilanteissa

  5. Palauttaminen kestää - siitä ei kannata huolestua

Palautusohjeet

1. Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus mikäli tuote on TÄYSIN käyttämätön. Sovittaminen on siis ok, käyttäminen ei. Ulkokäyttö on ehdottomasti kielletty, erityisesti kenkien kohdalla. Hyvä muistisääntö on sovittaa tuotteita kuin olisit myymälässä, eli sisätiloissa. Käytettyjä ja/tai likaisia tuotteita emme voi ottaa vastaan. Lisäksi palautettavassa tuotteessa on oltava kaikki hinta- ja kokomerkinnät paikallaan. Jos nämä merkinnät on irroitettu, tuote on kelvoton myytäväksi edelleen, eikä sitä siis korvata.

2. Pakkaa tuote samaan pakettiin missä sait lähetyksen.

3. Tulosta  palautuslomake ja täytä se huolellisesti.

4. Marssi Postiin ja ilmoita tiskillä virkailijalle “haluan tehdä asiakaspalautuksen Body Action Finlandille”. Postin työntekijät hoitavat pakettiin oikeat tarrat jotta se tulee meille takaisin. Palautuksessa on hyvä käyttää pakettia jossa tilaus tuli. Laita mukaan tulostettava palautuslomakkeen tai paketin mukana tulleen tositteen, johon voit kätevästi kirjoittaa palautuksen yksityiskohdat.

5. Säilytä ostokuitti tai laskukopio kaupan peruuttamista tai vaihtamista varten. Tärkeä.

Palautus ja vaihto

Jos haluat vaihtaa tuotteen esimerkiksi toiseen kokoon tai väriin, onnistuu tämä ilman kustannuksia. Täytä palautuslomake ja ympyröi siitä vaihtoehto 2 (Vaihto) ja selkeä kuvaus mihin haluat tuotteen vaihdettavan.

Väärä tai rikkinäinen tuote

Ihan ensimmäisenä pahoittelemme kaikkia virheitä toimituksissa, tarkoituksella näitä ei tehdä. Inhimillisiä erehdyksiä sattuu aina silloin tällöin, mutta pyrimme minimoimaan tällaiset virheet. Palauta tuote meille heti kun mahdollista alkuperäisessä pakkauksessa asiakaspalautuksena. Kirjoita palautuslomakkeeseen mistä tuote on rikki ja mikä tuote sinulle olisi pitänyt tulla. Asiakaspalautus on aina näissä tapauksissa ilmainen, emmekä veloita uuden tuotteen lähettämisestä. Muista täyttää palautuslomakkeeseen mukaan puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi mahdollista yhteydenottoa varten.

Palautusten kesto

Niissä kestää. Yli 10 vuoden kokemuksella voimme kertoa, että niissä nyt vain kestää. Me Body Actionin porukat reagoimme aina HETI asiakaspalautuksiin, Postilla ei reagoida. Vaikka paketit lähtevät meiltä sinulle päin lähes aina samana päivänä, toiseen suuntaan tahti onkin verkkaisempi. Posti ei pidä kiirettä. On ihan normaalia, että sinun Posti toimittaa meidän Postiin paketin reilussa viikossa. On hyvä varautua 5–21 päivän viiveisiin. Mutta asia etenee, se on mielestämme tärkeintä.

Ei näin

Ei postiennakolla. Ei matkahuollon kautta. Ei kirjekyyhkyllä. Emme ota vastaan tai lunasta niitä. Sinulle tulee vain turhia kuluja. Osta silläkin rahalla vaikka laadukasta proteiinia. Turha vaiva ja harmi meille molemmille. Älä tee näin.

Palautukset ulkomaille

Ota yhteyttä asiakaspalveluun 044 36 33601 tai asiakaspalvelu@bodyaction.fi


Palautuslomakkeen voit tulostaa tästä.

Asiakaspalautuslomake